Pasākumi skolotājiem oktobrī

11.un 12.oktobrī Rēzeknes Valsts 1.ģimnāzijā notika VISC un LU SIIC organizēto kursu “Vērtēšanas sistēmas un prakses pilnveide pilnveidotā mācību satura un pieejas īstenošanā”( 36 stundas, Rēzeknes un apkārtējo novadu grupa) klātienes nodarbība.

23.oktobrī Rēzeknes Valsts 1.ģimnāzijā plkst.10.00 – 13.00 notiek profesionālās kompetences pilnveides pasākums – meistarklases reģiona skolotājiem

“Mācīšanas saturs, metodika, īstenošana un darba pieredze”, 4 stundas.

Programma

plkst. 9.30 -10.00 Dalībnieku reģistrācija   (1.stāva vestibils)

Mācību jomaTelpaTematsKomentārsVadītājs/ vadītāji
plkst.10.00-10.40
Dabaszinātņu305.telpa

(3.stāvs)

Pētnieciskā darbība. Pētnieciskais darbs “Horizontāls sviediens”(fizika II)Fizikas temats padziļinātajā kursāJānis Poplavskis, Rēzeknes Valsts 1.ģimnāzijas fizikas skolotājs
Matemātikas132.telpa

(1.stāvs)

Līnijas vienādojums (matemātika I, 10.klase)Skolēni prot izvēlēties atbilstošāko stratēģiju nestandarta uzdevumu risināšanai.

Meistarklase sniegs ieskatu, kā nestandarta uzdevumus var pielietot mācību stundās, aktualizējot skolēnu problēmrisināšanas pieredzi un stratēģiju izvēli  viņiem saprotamā matemātikas kontekstā. Interesants un praktisks metožu pielietojums

Ludmila Uglovska, Balvu Valsts ģimnāzijas matemātikas skolotāja
Kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslas 

 

203.telpa

(2.stāvs)

Dzeja, radošums, atklāsme (literatūra)Meistarklases saturs sniegs priekšstatu, kā iespējama individualitātes atklāsme caur dzeju, izmantojot kolāžas un lifta runas vingrinājumus.  Tiks aktualizēta skolēnu radošuma attīstīšana, pielietojot netradicionālas dzejas rakstīšanas tehnikasIrēna Prikule, Indra Gailīte, Rēzeknes Valsts 1.ģimnāzijas latviešu valodas un literatūras skolotājas
plkst.10.40-11.20
Dabaszinātņu323.telpa

(3.stāvs)

Uz sasniedzamo rezultātu vērsti mācību paņēmieni (bioloģija, ģeogrāfija)Metodiskie paņēmieni bioloģijas un ģeogrāfijas apguvēVita Ulbicāne, Rita Kļaviņa, Rēzeknes Valsts 1.ģimnāzijas bioloģijas skolotājas

Līga Andžāne, Rēzeknes Valsts 1.ģimnāzijas ģeogrāfijas skolotāja

Tehnoloģiju313.telpa

(3.stāvs)

Mācību procesa organizēšanas iespējas e-vidē Mape (dažādi mācību priekšmeti)E-vides resursu izmantošanas sniegtās iespējas ikvienam skolotājamVēsma Poplavska, Rēzeknes Valsts 1.ģimnāzijas datorikas skolotāja
Valodu132.telpa

(1.stāvs)

Mana ceļojuma soma

(starpdisciplināra mācību stunda, angļu valoda pamatskolā)

Meistarklase sniegs ieskatu, kā var īstenot starpdisciplinārās stundas, balstoties uz novadītās stundas “Mana ceļojuma soma” materiāliem. Tiks sniegta informācija par sadarbības procesa plānojumu, stundai nepieciešamajiem materiāliem un skolēnu radītajiem darbiem

SR: Skolēni iegūst noturīgākas zināšanas par dažādām Eiropas Savienības valstīm un angliski runājošajām valstīm, prot salīdzināt valstis un dzīves apstākļus tajās, attīsta prasmi strādāt grupās, sadarboties un sadalīt pienākumus, meklē, uztver, saprot un analizē informāciju

Irīna Krivošejeva, Balvu Valsts ģimnāzija angļu valodas skolotāja
Pārtraukums
plkst.11.40-12.20
Matemātikas308.telpa

(3.stāvs)

Uz izaugsmi vērstas atgriezeniskās saites sniegšana matemātikas stundās (matemātika)Labā prakseSandra Drelinga, Santa Smikovska, Ļubova Mitrošenko, Rēzeknes Valsts 1.ģimnāzijas matemātikas skolotājas
Sociālā un pilsoniskā132.telpa

(1.stāvs)

Kāda ir Satversmes loma demokrātiskā valstī? (sociālās zinības II)

 

SR: Iepazīstot Satversmes saturu, pilnveido argumentācijas prasmes un secina, ka Satversme  ir Latvijas valsts tiesiskais pamats, kas nodrošina demokrātijas vērtības un aizsargā cilvēka pamattiesības. Šo labās prakses piemēru var izmantot:

1.Sociālajās zinībās II (2.temats). Tiesiskums mūsdienu sabiedrībā. Temata apguves mērķis: attīstīt prasmes pārliecinoši un patstāvīgi dzīvē īstenot tiesības, kuras balstās uz cilvēka cieņu un brīvību, atzīst un aizsargā cilvēka pamattiesības; padziļināt izpratni par tiesību būtību un to nozīmi demokrātiskas, tiesiskas un sociāli atbildīgas valsts aizsardzībā.

2.Sociālajās zinībās 9. klasei. Satversme nosaka valsts uzbūvi un valsts varas īstenošanas kārtību, kā arī cilvēka pamattiesības un attiecības ar valsti. (S.Li.3.)

Mudīte Stepanova, Balvu Valsts ģimnāzijas sociālo zinību skolotāja
Tehnoloģiju, kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslā223.telpa

(2.stāvs)

Starpdisciplinārs projekts (dizains un tehnoloģijas, vizuālā māksla)Sadarbība un radošums starpdisciplināra projekta īstenošanāVelta Dzervinika, Rēzeknes Valsts 1.ģimnāzijas dizaina un tehnoloģiju skolotāja

Svetlana Patmalniece, Rēzeknes Valsts 1ģimnāzijas vizuālās mākslas skolotāja

plkst.12.20-13.00
Aktu zāle

(4.stāvs)

Apzinātība – modes lieta vai palīgs ikdienā?

(psiholoģija)

Viens no tematiem, kas ir radījis un rada interesi ikvienamDaina Žogota, Rēzeknes Valsts 1.ģimnāzijas izglītības psiholoģe

24.oktobrī Rēzeknes Valsts 1.ģimnāzijas skolotāji sadarbībā ar Rēzeknes valstspilsētas MJ skolotājiem pieredzes apmaiņas pasākuma ietvaros viesosies Valmieras Valsts ģimnāzijā un apmeklēs Vidzemes Augstskolu un iepazīs laboratorijas.

25.oktbrī Rēzeknes Valsts 1.ģimnāzijā plkst.10.00 – 14.00 notiek pedagogu profesionālās kompetences pilnveides kursi “Vienaudžu  iesaiste konfliktu risināšanā – iespēja pedagogam veidot atbalstošu, pozitīvu, vajadzības un emocijas akceptējošu  vidi“, 6 stundas. Vada ģimnāzijas latviešu valodas un literatūras skolotāja Indra Gailīte.

26.oktobrī Rēzeknes Valsts 1.ģimnāzijā plkst.10.00 – 14.30 notiek  pedagogu profesionālās kompetences pilnveides kursi “3D printera lietošana drukas, robotikas, dizaina un tehnoloģiju nozarē“, 6 stundas. Vada ģimnāzijas datorikas skolotājs Edgars Žogots un dizaina un tehnoloģiju skolotājs Osvalds Batņa.

 

Informāciju sagatavoja Anita Deksne