Pedagogu profesionālās pilnveides pasākumi

2016.gada augustā Rēzeknes Valsts 1.ģimnāzijā tika organizēti profesionālās pilnveides tālākizglītības kursi Latgales reģiona – Rēzeknes pilsētas un novada, Ciblas novada, Ludzas novada, Kārsavas novada, Viļānu un Zilupes novada – pedagogiem. 19.un 25.augustā organizēti un novadīti 24 programmstundu kursi “Praktisko darbu izstrāde pētniecisko prasmju pilnveidošanai pamatskolas 5.-6.klašu dabaszinību kursā”, 24.augustā – 6 programmstundu kursi “Skolēnu rakstītprasmes pilnveide latviešu valodas un literatūras stundās pamatskolā un vidusskolā”, 25.augustā 10 programmstundu kursi angļu valodas pedagogiem “Rakstīšana – sistēmiskā pieeja” un uzsākti 24 programmstundu kursi matemātikas pedagogiem “Uz kompetencēm vērsta pedagoģiskā darbība”, 26.augustā uzsākti 12 programmstundu kursi fizikas pedagogiem “Pētnieciskā un eksperimentālā darbība zināšanu sabiedrības tehnoloģiju attīstībā, tās organizēšanas metodika dabaszinātnisko izziņas prasmju apgūšanai” un 36 programmstundu kursi “Mūsdienīgas mācību stundas organizēšana par tiesību pamatiem sociālajās zinībās 5.-9.klasēs”.

2016.gada 23.augustā Rēzeknes pilsētas Kultūras namā uz reģionālo konferenci “Izglītības kvalitāte kā mērķis, process, līdzeklis, vērtība”, kuru organizēja Rēzeknes pilsētas Izglītības pārvalde sadarbībā ar Rēzeknes Valsts 1.ģimnāziju, tika aicināti Rēzeknes pilsētas, Rēzeknes novada, Ciblas novada, Ludzas novada, Zilupes novada, Kārsavas novada, Viļānu novada izglītības pārvalžu speciālisti, izglītības iestāžu vadības komandas, mācību priekšmetu metodisko apvienību vadītāji un pedagogi. Uzsākot 2016./2017.m.g., pedagogus uzrunāja Rēzeknes pilsētas domes priekšsēdētājs Aleksandrs Bartaševičs, Rēzeknes pilsētas Izglītības pārvaldes vadītājs Arnolds Drelings. Konferences darba programmā tika iekļautas jaunā mācību gada aktualitātes, jautājumi par kompetenču pieejā balstītu izglītības satura izstrādi (LR VISC vadītāja vietnieks Jānis Gaigals), tēmas par pasākumu īstenošanu izglītojamo talantu attīstībai, komunikācijas un prezentācijas prasmju nozīmi, starpdisciplināro mācīšanas pieeju jeb starppriekšmetu saikni kā vienu no veidiem, kā skolās risināt ilgstošu un sasāpējušu problēmu – mācību satura fragmentāciju un izolētu prasmju mācīšanu.

Foto no tālākizglītības kursiem.

IMG_8327IMG_8324IMG_8326IMG_8329IMG_8333

IMG_0054 (1)